17.7.10

Lensa Bahasa


Semalam, guru-guru kami telah mengejutkan kami dengan berita yang amat baik. Klip video yang telah kami hasilkan bersama murid-murid dari Darjah 5 telah dipilih sebagai pemenang. Walaupun kami belum diberitahu mengenai kedudukannya, kami rasa begitu gembira sekali.

Pagi tadi, kami telah ke Bishan MOELC. Sementara menunggukan keputusan, kami telah dapat menonton beberapa sekolah beraksi dalam pelbagai peraduan serta menonton klip-klip video yang telah berjaya ke peringkat akhir. Ka
mi diberitahu bahawa lebih dari 100 klip video telah dihantarkan.

Semasa pengumuman kedudukan, hati kami berdebar-debar sekali! Kami berjaya mendapat TEMPAT KEDUA! Kami begitu gembira sekali!

Sekolah kami telah mendapat empat buah hamper yang berisi kame
ra , speaker dan juga pemain DVD. Saya berasa amat bangga sekali kerana saya tidak sangka kemenangan ini. Kemenangan ini semuanya atas sokongan guru-guru kami yang telah banyak membimbing kami. Saya berharap saya akan dapat menyertai lebih banyak pertandingan lagi agar saya dapat membawa kemenangan yang lebih besar kepada PEPS.

2 comments:

Unknown said...

Tahniah kepada semua yang menang hadiah itu.

Aain said...

Tahniah kepada pemenang sekolah kami.:)

Post a Comment